i like to cut myself... a big piece of cake


T.G.I.F, känner mig lika lycklig varje gång. Käkade nyttig frulle i form av branflakes med blåbär och mjölk och tog sedan en promenad med Daisan i förmiddags. Sedan satt jag ute och solade tills för en stund sedan då jag blev för rastlös. Bestämde mig för att baka så svängde ihop Leila's kladdkaka, hennes recept är ju de allra bästa så vill man vara säker på att få till en god kaka ska man köra på hennes! Tips. Dock höll klant-jävla-jag precis på att bränna min då jag råkat höja värmen på ugnen av misstag, fail.. får se om den går att rädda, haha. Stinker skit i köket nu i alla fall men det var ju kul så länge det varade.

Om typ 5 timmar ska jag hämta min andra hälft på arenan, då har dom landat i stan och hunnit träna. LÄNGTAR ♥

XOXO






 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0