i refuse to take off my pyjamas on sundays

 

Sunday bloody sunday. Fast det har trots allt varit en ganska soft sådan. Fick sms av Sandra imorse och hon drog med mig på en morgonpromenad, jävligt skönt att starta dagen på det viset. Vi gick i ungefär 1 timma sedan gick vi upp till mig så att jag hann fixa mig innan gubbens match som började 12.30. Ewe och hennes pappa kom och hämtade mig sedan åkte vi ner på arenan, kom 10 sek för sent och missade Jeppes mål. Haha så typiskt mig, tidsoptimisten 4.0. Men det gick bra ändå, dom vann över Timrå och nu är dom vidare i sitt slutspel. Viktigt att poängtera var det någon som tyckte ;9

 

Efter matchen åkte vi hem och kollade på Skellefteå-Modo, det såg så bra ut men i sista jävla stund gjorde Skellefteå mål och vann, så sjukt orättvist! Blev fett irriterad, men käkade i alla fall en sjukt god middag till. På bilden ser ni dock inte den utan efterrätten jag gjorde igår som jag verkligen kan rekommendera. Den smakar som tropisk drink, typ Pina Colada. Ifall ni vill ha receptet får ni hojta, eller gå in på ICAs hemsida. Är rätt säker på att det finns där om ni söker på "kokospannacotta".

 

Nu ska vi kolla på BB live, sedan blir det sängen för jag ska upp och jobba vid 7 imorgon, gäääsp.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0