i see dumb people

Kollade just klart BB, ÅÅÅH vad jag hatar Sipan. Kan han dra eller!? Inte för att han gjort så mycket i kvällens program men igår var han ju helt jävla störd. Fick seriöst damp på honom. Helt sjukt att jag kan bli så upprörd över en människa i ett program där IQ:n är så pass låg men jag skojar inte, jag typ skrek och svor som om Sipan kunde höra mig. Klarar verkligen inte av hans sätt, så jävla omogen. Kul däremot att Roddan har kommit in igen, han var ju fett skön förra året.

På tal om något helt annat så har jag haft en supersoft dag. Hälsade på mormor och blev bjuden på middag, sedan hjälpte hon mig på 7:an vilket var guld värt. Hon dammsög så att det numera tammefan inte finns ett gruskorn kvar i heltäckningsmattan. Jag kunde inte vara mer tacksam, löv my mormor ♥

Imorgon ska jag jobba så ska upp skittidigt, är inte direkt taggad men kommer att gå bra när jag väl där som det alltid gör. Ska mysa ner mig med gubben i sängen snart och kolla på Svampbob som vi fått en dille på, så jävla fult när dom zoomar in saker, hah hörs imorn bejbs.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Liz

Jag avskyr Sipan!!! Klarar seriöst inte av att se honom. Så fort han yttrar ett ord blir jag så sjukt irriterad.



Haha

2012-03-15 @ 17:23:35
Postat av: Agnes

Om inte Sipan ryker på söndag så.. AFGHJKL

Usch vilken hemsk människa han är!

2012-03-15 @ 17:59:19
URL: http://agnesgoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0