silence is the most powerful scream


Idag har gubben åkt till Göteborg för att spela SM-slutspel. Han kommer inte hem förrän tidigt på måndagmorgon vilket känns som en hel jävla evighet. Hatar när vi måste vara ifrån varandra, det suger så hårt, och även om jag älskar hockey så längtar jag fan till säsongen är över så att vi slipper det. Samtidigt är jag självklart skitglad för gubbens skull att hans lag har tagit sig såhär långt, tänk om dom skulle vinna SM-guld liksom? Vore jävligt coolt. Jag skulle vara stoltaste flickvännen i stan no doubt Y.

Har i alla fall spenderat den här dagen med mormor, vi åkte till mina kusiner och tog en promenad med deras hund och sedan käkade vi middag där. På kvällen åkte vi tillbaka till stan eftersom jag skulle jobba och efteråt åkte jag till mamma och pappa som jag alltid gör när Jeppe är borta. Hänger hellre här där jag har lite sällskap liksom. Dock känns det jävligt tomt här ändå eftersom en av våra katter blev påkörd igår, R.I.P Charlie älskling ♥

Imorgon blir det jobb 07.00-15.00 sen är det helg FTW!!!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, I know the feeling! Min grabb har varit borta sen i fredags och kommer hem på onsdag morgon.. Huuuuuuuuuur segt som helst, saknar ihjäl mig.

2012-03-29 @ 22:33:34
URL: http://sandrafalkevik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0