sleep all day, party all night




Den här dagen började helt underbart. Tog en rejäl sovmorgon och det finns fan inget bättre än att vakna utvilad av sig själv. Jag älskar att sova ut. De dagar då jag får göra det är de absolut bästa dagarna. Jag är ingen morgon-människa alls, dock är jag heller ingen som sover halva förmiddagen. Vaknar oftast vid halv 9 och då har jag sovit typ 8-9 timmar, helt pörfekt. Jag är inte mycket för fasta tider heller, jag vill lägga upp mina egna dagar och planera utifrån min egen vilja. Är det något jag har som mål i livet är att det att ha ett jobb och en inkomstkälla där jag får göra just det. Överlever fan inte annars.

Idag har jag och Jeppe bara chillat, ätit lunch på Subway och sedan varit och handlat ingredienser till middagen jag ska sätta igång med nu. Ska testa ett recept som var med i veckans "Halv 8 hos mig" då de sände härifrån Övik. Johan gjorde något som såg så sjukt gott ut, rosépepparfilé med klyftpotatis, så det ska jag kirra nu. Dock med kyckling istället. Sen blir det livesändningen av BB ikväll, lövely!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Michaela

SVAR Jag vet faktiskt inte! Har fått det av mamma, men jag har för mig att jag sett såna på Åhlens så det kan nog mycket väl vara därifrån. Kan kolla med henne!

2012-03-11 @ 21:29:34
URL: http://madhouse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0