relationships isn't a test so why cheat?


En ny och enklare design på plats. Känner genast för att dra igång bloggandet på allvar igen. Tänk vad lite förrändringar kan bidra med, man får helt ny inspiration. Tog 5 min att fixa också. Har spenderat hela dagen hos mormor i alla fall, tog en lång promenad med kusinerna och vovvarna efter lunch och sedan har vi bara myst hela dagen. Gubben är i Skellefteå på bortamatch så ligger lonely i soffan och glor på gårdagens BB-avsnitt just nu. Så jävla beroendeframkallande det är, i fucking luv it! Bästa är att jag och Jeppe har kostat på oss ett Boxer abonnemang så kan kolla avsnitten på teven, har massor av kanaler nu, woop woop.

Imorgon är jag ledig. Skulle egentligen jobbat förmiddagen men hon som varit sjuk kommer tydligen tillbaka imöra så istället ska jag fota mina nya skor (har gjort en topshop-beställning) och visa er, sedan ska jag lägga en beställning på nytt löshår och betala min fucking parkeringsböter på 600k. FYFAN VAD OVÄRT. Men nu blir det en pw med Daisy.

Chiqababe: visste att du skulle digga bilden, haha! Så vår humor ju, i miss u fan.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så jävla vår humör ! miss u to för fan!:)

2012-03-08 @ 22:46:20
Postat av: Michaela

SVAR Thanks hun! Och ja, ja, ja! Börja uppdatera oftare igen

2012-03-09 @ 00:16:42
URL: http://madhouse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0