haters will broadcast your failure

Sipan - asså jag börjar tröttna på så jävla många här inne asså

ALLA har tröttnat på DIG! Äckel... jag måste snart sluta kolla BB känner jag. Retar upp mig så sjukt mycket på det lilla äcklet varje gång hans fula nylle visas i bild. Bara åsynen av honom liksom. Dock blir det tusen gånger värre när han ska disskutera något med någon, han har ett sånt vidrigt sätt. Klankar ner och går till personangrepp, som hans påhopp mot Amandus ikväll liksom. WTF?! "Sitt och stå för vad du säger", haha ofrisk kille, uuut med han. Fast Hanna R får sluta skrika och bråka NU också, är fan livrädd för henne när hon skriker sådär. Nä nu ska jag sova.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Liz

WORD!

2012-03-22 @ 19:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0