don't make a permanent decision for your temporary emotion

image description

 

Tjao bitches. Fan vad trött jag har varit idag, har påverkats som fan av sommartiden. Fast det var ändå värt att kliva upp tidigt och kolla på älsklingens match för dom vann nämligen och tog sig vidare till semifinal, woop woop. Grattis igen darling! ♥ efter matchen drog jag ner på stan och köpte ett par jeans på Gina, ni vet dom där slitna som typ alla köpt som är med på reklamen? Så jävla fräscha ju, är skitnöjd. Köpte även ett par solbrillor när jag ändå var i farten sedan mötte jag upp Jonna som är på hemmaplan och gick en sväng och bara surrade i det fina vårvädret. Så kul att träffa henne igen, hoppas det blir lite mer ofta framöver! Skönaste tjejen alltså. Efter promenaden åkte jag och gubben ner på arenan igen och kollade på hans brors match sen åkte vi hem och gjorde våfflor, våffeldagen idag ju, och nu chillar vi i soffan med öle.

XOXO


Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygg brud!

2012-03-25 @ 22:40:22
URL: http://sandrafalkevik.com
Postat av: Anonym

kan du inte fota din lägenhet och visa hur du bor? :)

2012-03-25 @ 22:54:41
Postat av: Denise

Fin i håret! :)

2012-03-26 @ 00:02:05
URL: http://Deniseworkout.wordpress.com
Postat av: Michaela

Jag är helt död fortfarande på grund av sommartiden. Har inte riktigt sovit ikapp ännu..

2012-03-28 @ 06:18:03
URL: http://madhouse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0