that moment when you know something's going to be epic

image description

Har haft en grymt skön dag so far. Startade med en löptur på 6 km, ca.30 min, uppe i skogen. Har uppgraderat mig 2 km (började ju med 4) vilket känns rätt soft. Höll på att dö ett tag dock, låg en huggorm mitt på vägen och solade så råkutade förbi den och några hundrameter till innan jag vågade stanna.. vände mig om säkert 20 gånger för att hålla koll så att den inte ringlade efter mig, haha. Annars var det en jätteskön tur, går bara lättare och lättare att springa för varje gång, woopwoop. Sedan blev det tonfisk till lunch och efteråt satte vi oss ute i solen fram tills för en timme sen typ. Fortfarande ingen riktig värme i luften men sitter man i lä i solen känns det fan som utlandet.

Igår var vi på Telia för att höra hur det fungerar med mobiler i Danmark. Fick rådet att byta abonnemanget till ett refillkort så nu är det fixat. Kommer vara svindyrt att ringa, smsa och surfa i Danmark från ett svenskt abonnemang nämligen så bättre att köpa danska refillkort. Dock kommer man ju ändå att använda Skype när man ska snacka med familjen osv. hemifrån. Åh, känns helt underbart att ha fixat en sån här grej. Ett steg närmre flytten!✌

Kommentarer
Postat av: Michaela

Vad kul! Vill också testa på ett annat land och har börjat fundera på det mer och mer nu när en av mina närmsta vänner flyttar till LA. Brighton i England eller Barcelona lockar jääävligt mycket

2012-06-09 @ 18:56:18
URL: http://michaelamadhouse.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0