in the midsummer sun

 
Har äntligen tagit mig tiden att lägga upp lite bilder från midsommar. Hade en sån sjukt mysig dag och kväll med familjen och gubben. Käkade obligatorisk sillunch, njöt av solen och drack gott. Dock blev det lite för mycket alkohol så kvällen blev rätt kort tyvärr haha, men det är sånt som händer. Det var ändå så kallt ute så klänningen jag tänkt ha på mig var bara att glömma (hade tagit på mig jeans, kofta och skinnjacka mot kvällen istället) så var skitsur, haha. Svensk sommar i all ära men någon riktig värme blir det fan aldrig. Ska bli så skönt att flytta söderut! Där blir det aldrig någon riktig vinter ens. Can't wait...

Kommentarer
Postat av: jonna

ser grymt härligt ut gumman!

2012-06-25 @ 22:45:41
URL: http://chiqas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0