we built a world of magic 'cause real life is tragic

 
Kom precis innanför dörren efter en 3 timmar lång pw runt Odense centrum. Helt slut på i fötter och ben! Vi bestämde oss vid 8, då det fortfarande var ljust, för att promenera in till stan för att kolla läget lite, och det är ungefär 4km enkel väg så det tar väl 25-30 min att ta sig in. Men det är inte alls svårt att hitta. Tyckte det gick rätt snabbt ändå och väl inne så var det precis som jag hade föreställt mig. Små mysiga gator med charmiga gamla stenhus, butiker, restauranger och pubar. Det intryck ni får utav första bilden är ungefär hur det mestadels ser ut. Älskade att gå runt där och jag längtar tills alla affärer är öppna så vi kan gå och shoppa! Det finns ju även Topshop här (även om vi inte hittade butiken nu) och jag kan knappt bärga mig tills jag får gå dit. Tog även en omväg på hemvägen bort till tågstationen för att veta var den ligger exakt. Kan vara bra att veta! 
 
När vi traskade hem bad jag Jeppe ta en bild på mig med sin iPhone och då hade mörket redan fallit, därav den stora kvalitetsskillnaden på bilderna ^^

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh vad fint, hoppas du ska trivas gumman!

2012-07-28 @ 04:22:59
URL: http://chiqas.blogg.se
Postat av: Sandra e

Åh va mysigt <3 Gud så fint det ser ut där!! Förstår du komma trivas :) puss

2012-07-28 @ 06:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0