the earth without 'art' is just 'eh'

 
Fan vad jag älskar min nya kamera! Tog lite egopics tidigare idag och vilken jävla skillnad det blir om man jämför (vilket man väl egentligen inte kan göra, haha) med min gamla digitalkamera och iPhone-kameran. Så klara, fina bilder vilket jag älskar. Har lite för svårt för gryniga och brusiga bilder och har alltid hatat mina gamla profilbilder på Facebook. Sen är jag inget proffs och har långt ifrån lärt mig inställningarna ännu, men det kommer.
 
För att tala om något annat än min nya kamera så kan jag berätta att Jeppe haft sin första träning med laget idag. Imorgon kommer vår roommate med flickvän och det känns nervöst som fasen men också roligt. Nu har det fanimej dragit igång. De här första dagarna har mest känns som en semesterresa och det är först nu man börjar inse att vi faktiskt ska bo här i 9 månader. Nu börjar allvaret ^^

Kommentarer
Postat av: Sandra e

Gud va du är FIN!! Och vilket jävla bra ljus din kamera ha eller va man säg :D puss

2012-07-30 @ 21:34:47
Postat av: Michaela

ÄLSKAR DITT HÅR

2012-07-31 @ 17:47:40
URL: http://madhouse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0