a true love story never ends

 
Igår firade jag och gubben 6 månader tillsammans. Det var alltså 7 månader sedan vi träffades första gången och jag kan inte förstå att tiden har gått så snabbt. Å andra sidan känns det som att det var betydligt längre sedan än så. Det känns som att vi känt varandra hela livet, och jag kände direkt att "honom vill jag ha". Det var kärlek vid första ögonkastet, typ. Det här har varit det bästa halvåret i mitt liv hittills, och fler kommer det definitivt att bli. Skulle inte klara mig utan min andra minst lika crazy hälft. Snart drar vi utomlands och flyttar ihop på riktigt, fan vad underbart det ska bli! Jag är så jävla lycklig. JAG ÄLSKAR DIG ♥

Kommentarer
Postat av: M

Har det gått 6 månader redan?! SHIIIIT!
Men fyfan va söta ni är tillsammans ! :)
<3

Postat av: Michaela

Åh vad kul!! Grattis till er.

2012-07-01 @ 23:52:49
URL: http://madhouse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0