it's the little things

image description

image description


Hej babes,
ny vecka igen nu då. Blev jobb i förmiddags på fjällräven som vanligt, och sedan åkte jag, Jeppe och John till Åviken och pimplade. Hej nybörjartur när jag drog upp tre fiskar och dessutom den största, och dom bara två var ;> haha äGda. Men fan vad kallt det var, frös som en naken katt i Sibirien eller nåt. Nästa gång blir det trippla långkalsonger, en brasa och massor av filtar, blir så mycket roligare att vara ute när man inte fryser tårna av sig dessutom är det helgött att grilla korv och käka ute ju. Just nu är jag barnvakt åt Fridas lills bebis, hur söt?! Hon heter Diva och är en långhårig chihuahua, minsta hunden ever som väger typ 5 gram haha. Nu ligger hon och sussar i mitt knä, åh

XOXO

Kommentarer
Postat av: M

Men jag DÖR! Fy satan vilket söt liten sak! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0