i'm your patrick, you're my spongebob

Hello darlings, så var det söndag idag igen då. Håller på att baka kardemummabullar som jag bakade till farsans födelsedag förra året. Alla tyckte att dom var grymt goda så tänkte bjuda gubben på några imorrn när han kommer hem från gbg. Jag är en sån person som älskar att skämma bort människor jag tycker om och jag blir extra mycket så mot min pojkvän, jag gör allt för att han ska må bra. Äkta wifey ;)

 

Ska åka och träffa jonna en sväng efter vi har käkat middag också. Hon har fått jobb i gbg så hon flyttar dit redan till veckan tror jag. Känns skittråkigt och jag kommer sakna henne asmycket men samtidigt är det betydligt närmre dit än till australien så kommer lätt kunna hälsa på. Dessutom gör hon helt rätt som drar och jag stöttar henne till 100%, känner man att man inte har något som gör det värt att stanna i en stad ska man inte stanna heller, slöseri med livstid typ.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0