people change, memories don't

Känner en sån otrolig lättnad, jag fixade jobbet i restaurangen igår utan problem. Det var ett företag på 200 pers som hade personalfest/middag och vi fick ett bord var med ca. 20 pers som vi skulle servera under kvällen. Det gick bra men servering är verkligen inte min grej, det är för stressigt och jag hatar att jobba under stress -.-' fast det värsta var nog all diskplock, det tog ju fan aldrig slut?! Fick sluta vid 2 inatt och då var det fortfarande massor av disk kvar, tycker synd om dem som var kvar och fick ta hand om det. Trodde ryggen skulle gå av till slut, maah.

Men jag är glad att jag gjorde det, så farligt var det inte och det är jävligt välbehövliga pengar. Det är så sjukt mycket man vill ha hela tiden så varje krona behövs ju. Idag drog jag och mamma på BOOM t.ex och där hittade jag en skitfin stor orkidé i plast som jag vill ha i min lägga, 550 spänn (y) att plastblommor kan vara så dyra är fan sjukt men det är å andra sidan värt när en äkta orkidé blommar typ 1 gång om året och resten av tiden består av en jävla pinne. Köpte en ny badrumsmatta på jysk i alla fall, och imorgon ska vi in och leta soffkuddar och krukor. #inredningsberoende

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0