live, don't just excist

Shuuululu babys. Behöver egentligen inte börja med att berätta hur länge sedan det är jag skrev sist eftersom jag gör det varje jävla gång och ni förmodligen redan märkt det men jag gör det ändå. Det är svårt att börja blogga out of nowhere när det var 2 veckor sedan jag gjorde det sist liksom, ska bättra mig så jag slipper göra det varje gång. Med mig är det iaf asbra, tackar som frågar ;* enligt sandra har jag blivit en toffel men vad fan det är väl helt normalt när man nyss har träffats och är nykär? Vet att hon driver men mina gurls får ursäkta, muhaha. Gubben har iaf dragit till göteborg och ängelholm typ över helgen för att spela matcher *sakna* så har mycket tid över för er ändå, hiho.

Har jobbat förmiddagen ute på fjällräven i svedjeholmen idag, är ju ett av mina egna ställen som jag kör mån-ons-fre varje vecka nu. Går bara bra men den senaste veckan har det varit så jävla mycket flugor i butiken och det är SKITÄCKLIGT, inte för att jag är rädd för flugor men det blir obehagligt när det är så många och inomhus. Särskilt på vintern då de borde sova eller nåt? -.- det är äckligt fan...

Är hemma nu i alla fall och taggar jobb i restaurangen på brux ikväll. Blir första gången och det är något event typ så ska hjälpa till att servera osv, inte min grej men jag ställer upp för att jag behöver cashen. Sen kan det ju faktiskt vara roligare än vad jag tror och då finns det möjlighet att hoppa in fler helger i vår, så jag kör ikväll så får jag se hur det går och känns! Aja, har inte så mycket mer att berätta för stunden men eftersom jag nu  har lovat att blogga mer så får jag väl hålla det och skriva mer asap, kanske imöra.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Sandra dee

Haha jaaa jag skojar ju bara ;) det är normalt Ja, och roligt för dej <3

2012-01-20 @ 15:20:09
Postat av: emelie

<3 är så himla glad för din skull!

2012-01-21 @ 17:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0