wow, somebody needs a happy meal


fail

FREEEDAG FTW!

Känns så sjukt bra, ni lär ju förstå. Kom hem från jobbet för en timme sedan, har precis käkat lite och nu håller jag på att tvätta. Brukar typ aldrig tvätta i tvättstugan här för den är så sjukt skabbig, tar hellre hem tvätten till mami :*, men nu hade jag inget val för har fan inga rena trosor, haha. Har även mailat junkyard för att reklamera mina uggs som jag beställde därifrån i höstas. De har spruckit i sömmen bak så att luddet sticker fram vilket känns riktigt tråkigt då de är svindyra och jag inte har gjort något (förutom att använda dem?) som kunnat orsaka det. Skulle aldrig skada mina bebisar med vilje liksom. Maah är riktigt sur, hoppas verkligen att de kan lösa detta... men det ska förstås inte få förstöra min fredag, det är ju helg för fan, wohoo! :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0