when nothing goes right, go left


Idag har det varit riktigt härligt väder ute, soligt och inte alltför kallt så invigde nya glajorna och drog en promenad med Jeppe. Riktigt nice var det. Igår när vi pimplade höll jag på frysa röven av mig, det blåste och snöade typ så det var rätt oskönt, men den här gången hade vi i alla fall stolar och ved med oss så vi kunde göra upp en eld och värma oss på. Fick två aborrar också ba yeaaah, det är ju bara kul när man får fisk liksom, heh. Nu ska jag städa lite (blir skitigt dirr i små lägenheter..) och vid fem ska Tony och Maria komma och hämta mig och så ska vi åka till sollefteå och kolla på nån DM-final match som Jeppe ska spela. Vet inte riktigt vad det är men blir säkert kul ändå.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0