todays is never too late to be brand new

 


Orka måndag -.-

Fattar inte hur helgen kan gå så sjukt snabbt varje gång. Nog för att vardagarna gör det också men måndagar suger ändå ganska hårt. Har inte gjort så mycket idag, mådde inte bra igårkväll så kunde inte sova så jag och jeppe låg och snackade typ hela natten, var hemma från jobbet också. Mådde bättre fram på dagen och då tog jag en prommis till mormor för att hälsa på och låna en potatispress, sedan åkte jag och hämtade lillplutten på Fridas jobb. Var bebisvakt ikväll och jag och Diva (harkel) lagade lax med sås och pressade potäter. Lite vardagsslyx måste man ha för att överleva, heh.

Ska föresten skicka in mina uggs till junkyard imorgon. Hade fått svar på mitt mail och kommer förmodligen få en godkänd reklamation ifrån dem och pengarna tillbaka. Kunde inte få ett par nya skor för de har inga fler i lager men känns ändå bra att få tillbaka pengarna trots att det är trist att jag går miste om mina favoriter. Men får väl köpa nya nästa vinter :'}

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0