love isn't complicated, people are

image description


Redan onsdag idag, maah hinner inte med. Igår var det alla ♥ dag, dagen som jag brukar skita i totalt sedan det tog slut med min förra pojkvän (vilket var typ -07). Det är ju inte direkt så att man firar valentine's day när man singel, då tycker man ju att det är världens onödigaste dag istället. Men igår hade jag en jättemysig (som alla andra iofs) med Jeppe. Vi pimplade på dagen sen åkte vi hem och jag klippte och färgade jag hans hår, sen åkte vi på nötis och åt middag, fikade och såg på hockey. Fick finaste presenterna också, rosa tulpaner och ett presentkort på den enda affären i stan som har snygga kläder, älskade unge! Blev så himla glad. Han fick en ansiktskräm av mig och nu ska jag göra chokladbollar :*

Annars så slutade jag tidigt(are) idag så har hela dagen kvar, jag kan ha stans skönaste arbetstider? Älskar att det är så fritt och att jag kan lägga upp mitt schema lite som jag vill också. Vill inte jobba med det här hela livet ofc men kommer nog kännas svårt att anpassa sig efter fasta tider på nästa jobb.

XOXO

 



Kommentarer
Postat av: anna

åhå va gulligt av han!

hoppas du hare bra snygging, KRAM <3

2012-02-15 @ 17:38:28
URL: http://akarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0