seasons change and so do we

Hello! Kul med måndag igen, va? Pff, enda som är bra med det är att Big Brother drog igång igår. Känns så jävla kul, älskar det programmet! Skulle se premiären igår men har tråkigt nog inte tv11 (och det laggade på datorn, gissa om jag dampade? grinade en skvätt t.o.m, haha) så fick vänta tills idag då vi kunde se det hos mamma och pappa. Första programmet är dock lite segt då dom ska in en efter en i huset, blir roligare sedan. Det är så sjukt beroende framkallande. Vettefan hur jag ska lösa det "lilla" problemet med att jag varken har kanalen eller ett snabbt internet...


Föresten, jag blev just lite smått sugen på att klippa lugg! Har inte haft det på några år nu (har inte ens fått något infall sedan jag hade det sist och som vanligt sa att jag aldrig skulle klippa det igen) men idag när jag såg Sara från förra årets BB så kände jag bara: fyfan vad snyggt det är?! Jag vet att jag passar i det men frågan är hur snabbt man kommer tröttna på det och ångra sig när man inser hur lång tid det kommer att ta innan det växer ut igen? Mja, det tåls att tänkas på.. beställa nytt löshår ska jag göra också. Fan vad snyggt med superlångt hår och lugg?

XOXO

Kommentarer
Postat av: Kim

jaaa lugg :D

2012-02-20 @ 18:51:27
Postat av: Michaela

Jag vill också ha lugg, men jag kan inte ha det :( Så funderar på någon 70's variant där det dras åt sidorna

2012-02-20 @ 18:51:45
URL: http://madhouse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0