UNIQUE, TRASHED, INDIVIDUAL

 
They're here! ^^ mina fina Minnetonka Moccasins kom med bud vid 11-tiden idag, ända fram till dörren efter endast 2 dagar. Det kallar jag bra service. Beställde ett par 37:or då jag läst att de ska vara något stora i storleken och man rekommenderas välja den mindre om man som mig ligger mellan två storlekar. Dock skulle jag nog säga att de är normala i storleken och hellre rekommendera att gå upp en size om du ligger mittimellan. Nu fanns det inga 38:or kvar på siten, men hade det gjort det hade jag förmodligen bytt till dem då de är ganska smala i modellen och klämmer en aning på lilltån. Dock kommer de förmodligen att gå ut sig och forma sig efter foten ju mer jag använder dem då materialet är äkta mocka. Jag hoppas det i alla fall, haha.
 
Annars är jag sjukt nöjd med mina skor. De kommer vara ursnygga i höst till jeans och en oversize skjorta eller en stor, mysig, stickad tröja. Eller varför inte redan nu till ett par jeansshorts?

Kommentarer
Postat av: Michaela

VISA DEM PÅ!! :)

2012-08-15 @ 22:04:27
URL: http://madhouse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0