THE END OF THE WEEKEND

 
Helgen som var har verkligen varit grym! Och inte bara grym, utan också extremt varm. De senaste 3 dagarna har termometern visat på typ 30 grader i skuggan och som den rotade svenne man faktiskt är, är det ingen temperatur man är särskilt van vid. Faktum är att man tvärtom är så van vid kyla, att värmen nästan blir outhärdlig. Åtminstonde inomhus (och särskilt i sovrummet) där det är så varmt och kvavt att sömnen uteblir. Inte för att jag klagar. Efter såhär underbara dagar får jag snarare mersmak och vill flytta ännu längre från Sveriges kalla klimat.
 
Men tillbaka till helgen. I lördags hakade jag på Jeppe och resten av hans lag och drog en minigolf-runda tillsammans med ett gäng halvgalna supportrar. Vi var indelade i lag på ca. 7 pers, vilket innebar att spelet tog typ 3 timmar. I den böljande hettan skulle jag inte göra om det om jag ens fick betalt, men det var trevligt och efteråt bjöds det på mycket efterlängtad barbeque och alkohol. I söndags sedan tog vi bilen till Nyborg strand tillsammans med Max, och hängde där hela dagen tillsammans med de andra svenskarna, plus några till ur laget. Var lika härligt som sist, bortsett från alla maneter. Klarar inte av levande ting i vattnet där jag ska bada, haha.
 
Tyvärr har kameran dock legat oanvänd hela helgen. De få och enda bilder jag tagit är med min iPhone så kan inte annat än bjussa på några dåliga mobilbilder.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter Nice med värmen!! :-) puss Sandra

2012-08-21 @ 06:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0