spell design and the gypsy collective

 
Tror att jag dog litegrann inombords när jag såg dessa godbitar till väskor på kyssjohanna.se. Så fruktansvärt snygga. Hade de inte varit slut i lager hade jag klickat hem en dirr. Hade dock haft svårt att välja vilken färg jag skulle tagit, båda är ju lika snygga? Förövrigt tror jag att jag hittat ett nytt favoritmärke, Spell gör så SJUKT snygga kläder/smycken/accessoarer. I dyraste laget men att inspireras kostar ingenting. Dock vill jag ha varenda plagg som finns på den otroligt fina hemsidan, allt är amazing!
 
Och ja jag erkänner, det var för att jag såg den otroligt snygga tröjan på Kenzas blogg imorse som jag fick upp ögonen för märket, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0