WELCOME TO THE PARTY WHERE IS ONLY YOU AND ME


Efter ett par kyligare dagar är värmen och shortsvädret äntligen tillbaka. Det är snart September men enligt väderleken kommer termometern att ligga på 19-20 grader åtminstonde resten av veckan, så otroligt skönt! Inget man är van vid hemifrån direkt, hörde att det är typ 10 grader i Övik nu?
 
Såhär har jag strosat runt idag i alla fall då vi åkte till stan för att göra några ärenden. Trivs som fisken i vattnet i mina Minnetonkas! Nu har jag gått i dem i princip varje dag sedan jag fick hem dem och de har (precis som jag hoppats och trott) gått ut sig och format sig efter mina fötter. De klämmer fortfarande ytterst lite på högra lilltån men annars är de så jävla sköna. Dessutom passar de till exakt allt och är så sjukt snygga. ♥ them!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ska kolla efter ett par i London hade jag tänkt :) Skitsnygga ju! Och jag är avundsjuk på ert väder! Här i Stockholm är det kallt som fan. Kör på jeans och skinnjacka till jobbet på morgonen. På eftermiddagen när man går hem kan man möjligtvis ta av sig jackan

Svar: Det tycker jag absolut att du ska göra! Du kommer älska dem. Åh, det suger.. men hela den här sommaren måste ju vara en av de sämsta på länge. Tycker inte jag fått uppleva någon öht förrän vi flyttade hit.
Josefine

2012-08-30 @ 07:41:32
URL: http://madhouse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0