PEOPLE THROW ROCKS AT THINGS THAT SHINE

 
Har haft en riktigt skön fredag. Tog en lång PW runt kvarteret medan gubben var på träning, och efteråt klippte jag en av hans lagkompisar. Kommer härmed att ta över rollen som lagets privata frisör efter Emelie som nu fått barn, haha. Men det känns bra, otroligt lättförtjänta pengar ju. Dessutom är det faktiskt ganska kul att klippa hår. Det har gått så pass lång tid sedan jag bestämde mig för att frisöryrket inte var min grej, att jag hunnit börja tycka om det lite igen, haha. Åtminstonde så pass mycket att jag gladeligen håller på hemmavid. Efter klippningen köpte jag och Jeppe hem 26 bitar sushi från ett nyöppnat place i närheten, och avnjöt tillsammans med varsin Breezer (som vi köpt på Bilka för 10 kr styck, snacka om pricey). Nu är jag dock fett trött så ska piss och gå å lägg mä så att jag är pigg imorgon då vi ska in till stan och strosa.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Billigt! Nästan tysklandspris på alkoholen? :)

svar:
Ja, jag gick också med i AMS för att få den där lilla ersättninge, men fick jag någon? Nej, för det var en jävla massa papper som skulle fyllas i hit och dit så jag sket i det. Fick extra jobb på Bauhaus i stället som betalar mer för bara några få timmar :p

2012-09-01 @ 00:21:56
URL: http://sandrafalkevik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0