ocean air, salty hair

Värmen är tillbaka i Odense och idag visar termometern 25 grader. Riktigt härligt sommarväder med andra ord! Var lite sugen att ta bussen till Nyborg där det ska finnas en (av många) riktigt fin badstrand, men vid 9-tiden imorse väcktes vi av att våra roommates knackade på dörren så vi valde att stanna hemma. Lite senare än väntat men de verkar riktigt trevliga och lättsamma. Dock är Nathalie (som hon själv sa) dålig på engelska och verkar samtidigt lite blyg, så jag sitter själv i vardagsrummet medan hon befinner sig inne på rummet nu när grabbarna är på träning, haha. Men det blir säkert bättre med tiden. Jag känner mig själv lite osäker över det här med att dela boende med två personer man aldrig träffat förr, och som dessutom talar ett annat språk.
 
Visar lite bilder och berättar mer om dagen ikväll, nu ska jag ut och löpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0