MINNETONKAS ON THEIR WAY

 
Sedan flytten till Danmark har jag inte gjort en enda beställning via nätet, och jag (som beställer det mesta just på internet) har verkligen saknat att nätshoppa. I flera dagar har jag även suttit och dregglat över ett par skor på en dansk hemsida som jag verkligen velat ha skitlänge. Därför tog jag igår tag i saken, förträngde oroligheten över att paketet kommer att försvinna på posten och klickade hem ett par svarta Minnetonka Moccasins av modellen Tramper Ankle Hi Boot. Just in the right time skulle jag vilja påstå, då jag gav 699 danska kronor för dem igår (vilket är ungefär 775 svenska) och priset på dem idag ligger på 1099:-. Kan inte minnas att jag någon gång haft sådant flyt tidigare, haha. Nu får vi bara hoppas att de kommer fram och passar som de ska också.
 
Det är förövrigt billigare att shoppa här i Danmark än i Sverige just nu då den danska kronan är så pass låg, så det gäller att passa på.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Svar: Har jobbat 2-skift på ett tryckeri det senaste året, men nu är det dags att gå vidare. Ska försöka hitta ett jobb som faktiskt intresserar mig, förhoppningsvis ett butiksjobb och sen hade jag tänkt plugga på distans!

2012-08-15 @ 17:38:32
URL: http://madhouse.webblogg.se/
Postat av: emelie

Du är så fin underbara du! Är riktigt imponerad av er som tog steget! Your rock!! <3

Svar: Åh tusen tack bejb! <3
Josefine

2012-08-15 @ 21:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0