i don't exercise to be healthy. i exercise to look sexy as fuck, naked.

 
Eftersom gubben har börjat träna med sitt lag nu så får jag hålla igång på egen hand. Har mest gått långa powerwalk´s runt området, men vågar inte gå alltför långt då jag är rädd att gå vilse, haha. Har även upptäckt att det finns en park ett par hundra meter härifrån med hyfsade löparspår. Invigde dem i måndags under spöregn. Sen är det smidigt och enkelt att göra lite styrkeövningar här hemma. När det börjar bli kallare ute vill jag dock börja på något gym i närheten. Skönare att köra inomhus då så jag hoppas att det finns något bra. Men fram tills dess fortsätter jag med mina pw's och löpturer! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0