GLITTER IS MY FAVOURITE COLOR

 
Hi gyus! Dagen har bara försvunnit från mig, så har inte så mycket roligt att blogga om ikväll. Det enda produktiva jag har gjort är att baka och laga mat. Äkta hemmafru, haha. Pratade nyss med mormor på Skype också. Hon var helt förundrad över hur det kan vara möjligt att se och prata med varandra trots att man befinner sig i olika länder. Söta mormor ♥ det är annat nu än det var förr.
 
Sitter och sipprar på ett glas vin nu i alla fall, och ska nog snart lägga mig och se några avsnitt av Gossip Girl (på swefilmer.com kan du se massor av svensktextade serier gratis vilket är kung). Följde det ju på tv'n förrut men tappade bort mig någonstans under säsong 3, så har börjat kolla om från första avsnittet för att minnas. Vilken nostalgi. Det är 5 år sedan serien startade nu och jag minns hur lyrisk jag över det, då jag läst och förälskat mig i bokserien. Älskar Gossip Girl lika mycket idag, och tror faktiskt jag ska be mamma ta med alla mina böcker när de kommer så jag kan läsa dem igen sedan. De är grymma!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha jag har också börjat om med Gossip Girl! Är inne på tredje säsongen nu :( Sjätte och sista sänds nu i höst

2012-08-23 @ 11:26:02
URL: http://madhouse.webblogg.se/
Postat av: Michaela

SVAR: Haha jag vet! Man blir väldigt avundsjuk när man läser och hör om allt

2012-08-23 @ 12:47:59
URL: http://madhouse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0