FRIENDSHIPS TO BRIGHTEN YOUR BEING

 
Har haft en skitmysig lördag so far! Efter Jeppes träning kom han och Andreas och hämtade mig, sedan åkte vi in till stan och lunchade på Mama's med Rasmus, Hanna och lille Harry. Då vädret varit sjukt bra idag så kunde vi sitta ute och njuta av solen och god mat någon timme i trevligt sällskap. Drog hem vid 15-tiden och då gick vi och inhandlade lite drickbart och satte oss sedan ute på gräsmattan här hemma. Har ju hittat världens kanske godaste drink på flaska! Ska visa er senare. Nu har vi precis käkat grillad kyckling med klyftpotatis och sitter i soffan och planerar inför den hellediga morgondagen då vi ska ta bussen till Nyborg där det ska finnas en jättefin badstrand. Som den strandfantast jag är hoppas jag att jag inte kommer att bli besviken! ^^ självklart åker kameran med, hoppas kunna ta lite fina beachpics på plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0