AMERICAN CHOCOLATE CHIP COOKIES

 
Igår bakade jag Leila Lindholms variant av American Chocolate Chip Cookies. Valde att göra en sort med jordnötter och mörk choklad och en annan med ingefära, citron och vit choklad. Hade lätt kunnat lägga upp en bild på de färdiga kakorna för de blev ljuvliga, men det fick bli en bild på kaksmeten istället. Spelar nämligen ingen roll hur goda kakorna blir, kaksmeten är ALLTD bäst! Och den här var out of words, haha.
 
Ska baka fler imorgon i alla fall och smaksätta dem med Smarties. Måste ju ha något att bjuda gubbens föräldrar på (det är en farlig åtgång på dessa kakor) när de kommer och hälsar på imorgon, vilket förövrigt blir superkul! Vi kommer säkerligen ha fullt upp hela helgen då det är mycket som ska hinnas med. På lördag har Jeppe match som vi ska gå på, och efteråt blir det förmodligen middag på någon mysig restaurang. Ser verkligen framemot det! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh fy fasen va gott!!! Våga inte baka dom för då äter jag upp alla själv när jag får en svullomi-attack ;) puss Sandra

Svar: HAHA söt du är! :D faktum är att du måste baka dem själv för de är så sjukt goda. Har hittat bästa receptet idag också som klår dem jag bakade i förrgår. Du ska få det! Puss
Josefine

2012-08-24 @ 08:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0