you're the type of guy i'd make a sandwich for


Jobbet igår gick toppenbra, jag fick sitta i kassan hela passet och det är det absolut roligaste med att jobba i butik. Tiden flyter på och man får träffa mycket människor, riktigt kul är det! Idag är jag ledig hela dagen så jag och gubben ska käka lunch nu sedan dra på badhuset och motionssimma. Ska bli så jävla skönt! Det är sjukt bra träning ju. Efteråt ska vi sätta oss i bubbelpoolen och chilla som belöning. Egentligen är jag fett skeptisk till badhus, tänker bara på alla ungar som pissat i vattnet och på bacillerna på golvet som kan ge en fotvårtor och annat äckligt men VAFAN, jag ska härda för gubbens skull. Var ju faktiskt min idé från början att dra och bada också, ehee. Men helt seriöst så föredrar jag att bada i havet alla gånger.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0