sweat is fat crying

image description

Sådär, då har jag äntligen (efter att ha suttit i typ en halv dag) klickat hem lite nya träningskläder från sportamore.se. Det blev ett par svarta tights från Röhnisch (beställde både capri- och 3/4 modellen i XS och S för att kunna testa vilken modell och storlek som passar bäst), ett knallrosa linne från Casall, ett vitt ribbat linne från Nike och tre sportbhar i vitt, svart och rosa från Röhnisch (det var "ta 3 betala för 2"). Typiskt mig när jag ska beställa kläder, jag måste studera vartenda plagg på hela sidan för att vara säker på att jag beställer rätt och jag klickar oftast hem två storlekar på en gång om jag är osäker för det går snabbare att bara skicka tillbaka de som inte passar än att skicka tillbaka och byta. Då det är gratis retur spelar det ändå ingen roll. Åh vad mycket roligare det kommer bli att träna när man har riktiga kläder, har tänkt köpa det hur länge som helst men har alltid prioriterat andra saker men nu jävlar. Nu fattas det bara ett par nya löparskor sedan är jag ready✌

Jag och gubben sprang i alla fall runt höglandssjön idag också, ungefär 4 km blev det igen. Har fortfarande sån jävulsk träningsvärk men jag bet ihop och sprang ändå. Vägrade gå, haha. Igår körde vi bara styrketräning så ville verkligen springa idag. Jag är så fett taggad på att gå ner ett par kilo nu!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej! Tycker att du har en helt underbar blogg att läsa. Undrar vart du hittat nikeskorna? De var super snygga. Ha en bra dag!

2012-04-26 @ 07:21:42
URL: http://uteungar.blogg.se/
Postat av: Josie

Angelica: tusen tack! :) tyvärr vet jag inte det, hittade bilden på weheartit.com så det är inte jag som satt ihop kollaget.

2012-04-26 @ 22:21:08
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0