if stress burned calories, i'd be a supermodel

Har haft en supermysig helg hemma hos päronen. Tagit långa promenader, ätit en massa god mat och bara tagit det lugnt. Nu känner jag dock att det ska bli jävligt skönt att åka hem till stan igen. Inatt kommer gubben hem igen också och jag kunde inte vara gladare! Har saknat honom så förbannat. Vi har mycket mys att ta igen ;) men först ska jag till Sandra och surra lite. Kolla livesändningen av BB och eventuellt gå ut och gå en sväng också. Jag har blivit värsta hurtbullen. Som jag skrivit förrut, innan sommaren vill jag känna mig någorlunda (helt nöjd blir man tyvärr aldrig) nöjd med min kropp och för att lyckas få de där slanka, smala benen behövs träning. Jag vet det så nu är det bara att köra!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0