i didn't change, i just found myself

image description

 

Fan vad jag är kass på att uppdatera här, FÖRLÅT! Skittrist för er att följa en sån slö bloggare ju. Fast egentligen är det inte bara för er skull det skulle vara bättre att skriva oftare utan även för min egen skull, då blir det nämligen inte lika mycket att berätta och "ta igen" när jag väl gör det liksom. Så ska skärpa mig, promise.

 

Helgen var soft i alla fall. Jobbade lördagen till kl.18 och efteråt kom Jeppe och hämtade mig och sedan åkte vi hem till dom och käkade middag. På kvällen drog vi in till stan till bröderna Westin och drack lite starkt och bara hängde. Tror vi gick hem vid 12 någon gång, gjorde standard varma mackor och slog på Justin Bieber-filmen. Gubben är den första kille som jag lyckats övertala att se den filmen, haha kärlek till honom. Och tror ni inte att han erkände efteråt att han faktiskt ändrat uppfattning om Justin? Haha jomen visst ;) igår var det kanonväder så vi åkte till Kroksta och satte oss på altanen och stekte i solen. Var så jävla underbart skönt. Senare tog vi en pw runt kvarteret också. Idag har jag varit ledig så vi sov hos dom inatt, åkte in till stan och klippte Daisys klor på Djurmagazinet på förmiddagen och sedan gick/sprang vi runt Höglandssjön. Nu har vi precis duschat och chillar bara, ska snart dra på affären och handla lite käk.

 

XOXO


Kommentarer
Postat av: JHeino

Kan du inte skriva receptet på rabarber sabayonne?:)

2012-04-16 @ 18:31:58
Postat av: emma

vart har du köpt dina solglasögon? :)

2012-04-16 @ 19:50:18
Postat av: Anonym

Fan va söta ni är tillsammans babe!<3

2012-04-16 @ 23:00:59
Postat av: josie

emma: på MQ's herravdelning :)

2012-04-17 @ 20:37:19
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0