victorious


Jag vet att jag sa igår att jag tappat bloggsuget, men det råkade komma tillbaka idag ;p Känner mig inte lika deppad så tänkte passa på att blogga och därmed tipsa om en skitbra serie som jag har börjat följa! Den heter "Victorious" och sänds på Nickelodeon. Vet inte om den går här i Sverige dock (jag laddade ner den), men den handlar i alla fall om Tori Vega som börjar på Hollywood Arts High School. Man får följa henne och resten av eleverna i hennes klass på olika lektioner i skådespeleri, sång etc. Skitbra! Jag är ju en riktig sucker för "high school"-filmer/serier och denna är ett perfekt exempel på en sådan. Så om ni tycker om dem lika mycket som jag kommer ni säkert att älska Victorious lika mycket. Killen som spelar Becks (Avan Jogia) är dessutom SKITSNYGG!!! Ni lär ju se vem som är han på bilden! ^^

introt är fett bra!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är han som är den där lilla dockan va? ;))

2011-09-14 @ 16:43:09
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Josie

HAHA ja precis! ;) riktig snygging ju!

2011-09-14 @ 17:36:26
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0