there's some things you can't speak of


Jag har alltid älskat att skriva. När jag var yngre skrev jag mängder av sagor och berättelser, både i skolan och på fritiden. På senare tid har jag dock inte skrivit annat än CV'n och i bloggen, typ, så idag bestämde jag mig för att återuppta skrivandet på riktigtt igen och skriva, vad som jag hoppas kommer kunna bli, en hel roman så småningom. Jag har skrivit ungefär 3st A4 bara idag, och fyfan vad kul det är! Jag har jättemycket inspiration och är skitnöjd med resultatet so far. Ni kommer säkert att få läsa något utdrag så småningom, if you want to! :] nu ska jag fortsätta att skriva, känner mig fortfarande inspirerad och då är det lika bra att fortsätta. TTYL xx

Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskar också att skriva! Men har som du, på senaste tiden, bara skrivet CV'n, personliga brev och lite på bloggen.. Önskar dock att jag fick inspiration för att skriva nått kul! :p

2011-09-07 @ 11:28:44
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Liz

Vad kul :)

2011-09-07 @ 11:55:20
Postat av: Rebecca Thomée

Så himla kul! jag läste bilden och det låter riktigt bra, vill verkligen höra utdrag i fortsättningen. Keep it up! :)

2011-09-08 @ 01:39:53
URL: http://rebeccathomee.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0