clap your hands say yeah!


Blev en grymt bra dag och kväll igår!!
Jobbade först till 12, sedan åkte jag till Jonna vid 15-tiden och därifrån gick vi till arenan för att se Modo-Linköping. Två första perioderna var sisådär roliga men i sista ryckte grabbarna upp sig och vann till sist med 3-2! Jag och Jonna var i exstas, det var fett med ös och man dras alltid med i stämningen för det är riktigt kul att gå och se hockey live. Efter matchen traskade vi tillbaka till Jonna för att börja fixa oss inför kvällen. Såhär blev resultatet;

 

När vi var klara stapplade vi på ostadiga klackar två hus bort till Heidi där hon och hennes syrra flyttat in, och väl där började festen. Så småningom kom även Anna, Rosanna, Jennifer och Maria förbi och vi spelade fyllevarianten av kortspel tills typ alla förutom jag var "hyffsat" på lyset. Jag började må illa av mitt vin så jag drack inte så mycket, pallade inte men jag hade kul i alla fall.

 

 

Vid halv 12 tog vi en cab ner till Harrys, men där var det folktomt så vi traskade upp till Olearys istället där det var bättre men ändå inte bäst. Jag var ju rätt nykter som sagt medan de flesta andra var askalas, så visst hade det kunnat vara mer ös men jag tycker ändå att det var trevligt. Träffade även på Emelie-gumman, vilket var skitkul. När hon och jag stod och hängde vid ett bord råkade jag få syn på en sjukt snygg kille, och Emelie var såklart stenpå att vi skulle gå fram och prata med honom. Vilket vi gjorde, och det slutade med att han och jag satt och pratade resten av kvällen.

 

 

När krogen sedan stängde följde jag och Emelie med till studentlyorna där grabbarna bodde för att spela ett parti biljard sådär mitt i natten. Var skitkul, även om jag sög! Satte en boll, resten satte han men Emelie och Olof vann ändå till slut. Tror klockan var halv 4 när Emelie bestämde sig för att gå hem och sova, medan jag stannade kvar och satt uppe till 6 i morse och bara snackade. Fan vad trevligt det var alltså! Eller han var. Hela kvällen var trevlig, och oväntad fram för allt. När man minst anar det alltså. Trodde inte att jag skulle vara bakis imorse men si på fan, mådde sjukt illa när jag vaknade vid 10, men somnade om och klev upp halv 3 och då mådde jag betydligt bättre. Skön..t!


Kommentarer
Postat av: Jonna

aw fina vi är ! love u !:)

2011-09-26 @ 14:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0