if it still hurts you still care

TJA BLOGREADERZ. Jobbade 8½ timme på arenan idag och efteråt åkte jag dirre hem till Sandra och Fredrik för att kolla in deras nya lägga. De håller på att tapetsera och renovera för fullt men det kommer att bli kanon när det blir färdigt. Hjälpte Sandra att skruva ihop en hallbyrå också och fan vad bra det blev. Är riktigt duktig på att bygga så funderar faktiskt på att bli snickare... haha, skoja!! Nä men Sandra har exakt samma smak som mig när det gäller inredning (och typ, allt annat?) så hon har valt ut riktigt fina möbler. Lite chabby chic! ♥ och jag älskar att hon snart flyttar hit till stan, ska bli så kul att ha henne i närheten. Hon är en av mina närmsta vänner :]

Ikväll blir det i alla fall chillkväll bigtime, ska jobba extra i morgon och tänkte börja vid kl. 6 så jag får gå hem någon gång. Känns fett kul! Not... men jag behöver stashen och särskilt nu när jag köpt en ny nalle. Nu däremot ska jag börja fundera över vad jag ska ha på mig i morgonkväll, för då blir det inflyttningsfest hos min bejb. Och innan ska vi på hockeyn på arenan också, tagga förfesten där! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0