kill them with kindness


Shuu bitches. Kom precis hem från jobbet på arenan som gick riktigt bra även idag. Städade alla 68 loger helt själv och jag är såå stolt över mig själv! Dock ingen höjdare att komma kånkandes på en fet dammsugare som lever om gärnet på läktaren (logerna har som egna små "läktare" på de övriga läktarna som man ska städa, lite flummigt men ni fattar säkert) när a-laget har träning, skitpinsamt ju. Kändes som att alla kollade på mig. Fast det tror jag inte att de gjorde, de hade väl fullt upp med träningen liksom men endååå, haha. Innan jag åkte hem gick jag och köpte en skumtoning (goldwell 8G) som jag ska nyansera mitt hår med när jag tvättat det ikväll. Nu jävlar ska håret glänsa som en en hel frrreakin' guldtacka. Kalla och askiga färger känns lite 2009, tycker jag. I alla fall blonda hår. Nä, nu är det varma och guldiga färger som gäller och jag ÄLSKAR det! Så jävla schnöggt ♥

Kommentarer
Postat av: Emily

fan vad snygg du är!

2011-09-19 @ 20:50:05
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0