life is too short to blend in



Sket totalt i allt vad krogen, alkohol och fest heter den här helgen och fan vilka sköna dagar jag har haft. I fredags umgicks jag med mig själv och datorn, käkade massa godis och lyssnade på skön musik hela kvällen. Vid 1-tiden på natten stack jag iväg och var chaffis åt mina föräldrar som varit på fest, ställde upp för laget liksom, och sedan gick jag och la mig när vi kom hem igen. På lördagen tog jag en promenad med mamma i skogen och sedan åkte jag till stan och träffade mina kusiner. Blev en sväng i affärer, käk på Max, bowling som jag torskade hårt i, och till sist filmmys hos mormor. Såg "STARSTRUCK" och "BANDSLAM" som båda var riktigt bra! Tror nog att både Ewe och Frida håller med mig om att den förstnämnda var bäst dock ;p Vi sov över hos mormor och idag har vi spelat spel och käkat lunch hos dem, sedan åkte jag till Jonna och tog en prommis runt Hörnsjön med henne. Chill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0