the first try

God morgon. Vaknade precis, skoja inte att det var såå skönt med sovmorgon efter dessa dagar då väckarn ringt 04.30. Ligger i alla fall fortfarande kvar i sängen och testar den nya blogg-appen. Verkar fungera hur smooth som helst, tack och lov. Skitbra för nu kan jag liksom uppa var jag än befinner mig! Har väntat på detta moment länge, skapade till och med en annan blogg på typ Wordpress för att kunna mobilblogga men använde den bara en gång sedan la jag ner. Man vill ju blogga i sin riktiga blogg så fet tumme upp för detta.

Nu ska jag duscha och käka lite frulle, senare ska jag iväg till Jonna för en walk in the park och lite häng! Skön ledig dag (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

har din kompis jonna ingen blogg?

2011-09-28 @ 12:49:58
Postat av: Josie

jo det har hon, chiqas.blogg.se

2011-09-28 @ 15:51:55
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0