let your past make you better


... not bitter. Surfade in på min gamla blogg och hittade lite gamla bilder. Ni som följt min blogg längst, minns ni den här!? Åh, vilken nostalgi. Mitt ex tog den på mig ute i hans stuga för nästan exakt 4 år sedan. I oktober 2007... men jag minns det som om det vore igår! Tycker faktiskt om den väldigt mycket, även om kläderna kanske inte är de snyggaste jag sett (fast jag är förståss fortfarande förtjust i mössan och uggsen). Det så härliga färger, och det är bara så mycket minnen kring den ♥

Kommentarer
Postat av: Michaela

OH I remember! Har läst din blogg från start och kommer fan aldrig kunna sluta! Din blogg är den jag läst och följt längst utan att en enda gång slutat

2011-09-24 @ 09:01:51
URL: http://hangoverdoll.se/
Postat av: Liz

Klart man kommer ihåg! Sjukt att man följt den så länge :)

2011-09-24 @ 11:42:59
Postat av: camilla

Men gud ja, jag kommer också ihåg den! Jag har aldrig kommenterat förut tror jag men jag har läst din blogg jävligt länge, tydligen haha... Men att det var fyra år sen!! Det är ju helt skadat.

2011-09-26 @ 17:10:09
URL: http://universe-illusion.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0