"jag ska fan aldrig mer ta intiativ"

Maah vilken sjukt stressig dag! Har inte haft EN lugn stund förrän nu på kvällen då jag slappat i soffan och kollat på Idol. Först jobbade jag hela dagen non stop fram till 15.30, sedan åkte jag hem bara för att en halvtimme senare åka in till stan med mamsen i någon timme. Sedan åkte vi hem igen och då kom kusin Ante för att klippa sig, och inte förrän jag var klar med honom vid halv 8 satte jag fetröven i soffan. Haha, insane galet tempo. Men kul att testa på såna dagar också ;) dock föredrar jag att ta det lite lugnare, don't like stress. Tänkte hoppa i säng nu i alla fall (med mig själv, huhu) för i morgon ska jag jobba på fabriken några timmar innan jag ska på kalas hos min andra kusin Sofia som fyller år! Hörs imöra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0