what the fuck just happend?!

image description

inte lika kaxig som jag ser ut


Alltså, vad hände ikväll? Är helt knäckt efter det här jävla ladies night! Otroligt vad jag ångrar att jag ställde upp att jobba, största misstaget long time. När jag kommer vid åtta-tiden är det fullt ös i entrén, tanter står och svänger sina lurviga i någon kareoke-uppsättning skrikandes för full hals, aspackade!!! Klockan halv nio kommer en säkerhetsvakt till mig och säger att det är kaos på toaletterna där nere, översvämmade papperskorgar och nedspydda toer. Då bryter jag ihop, jag har kanske VÄRLDENS största spyfobi och ryser ända in i benmärgen när någon ens nämner ordet spya, så jag börjar storlipa i städskrubben. Jag ringer mamma i panik och skriker att jag inte tänker göra det här, jag vill åka hem. Sen ringer jag "chefen" och jag säger samma sak till henne, jag fixar inte spyan. Så hon får ringa runt till typ 14(!) pers för att fråga om de kan åka dit och hjälpa mig, men det slutar med att hon får komma själv för ingen "kan". Dessutom kommer femtielva pers fram till mig och undrar vad som står på, om de kan hjälpa mig osv. Jag kände mig SÅ JÄVLA DUM. Sjukt vad jag skämdes, men vad skulle jag göra?! En fobi är lika med ren skräck, spya är ren skräck för mig... men det löste sig som tur var till slut och alla var jätte hjälpsamma och förstående. Dessutom slapp vi spyorna resten av kvällen otroligt nog, men vilken jävla skitkväll. Jag hatar ladies night -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0