for the love of a daughter

image description

jag när jag var pytteliten, likt? hah! :*


Ljuva söndag ♥ hade faktiskt sett fram emot jobbet på fabriken men det visade sig att jag inte kunde komma in på området utan passerkort idag så fick hoppa det tyvärr. Kom hem tolv och blev rastlös dirre, så slängde precis ihop ett bröd som jag håller på att grädda nu, sedan ska jag baka muffins och garnera med rosa glitter och strössel. Sa jag att det känns förjävla bra att det är söndag?! Jag menar jag är inte bakis och jag minns inte längre nåt av gårdagen, na na na.

Kommentarer
Postat av: Jonna

MEn sötis då!

2011-10-09 @ 14:23:12
Postat av: sandra e

Såååååååå söt :)

2011-10-09 @ 20:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0