til' the morning sun you're mine all mine


Jag hade en så sjuk dröm i natt. Jag drömde att jag fick barn! Världens sötaste lilla flicka som jag inte har en aning om vad jag döpte till, eller vem som var pappa till. Haha, helt galet men jag var så överkär i det barnet. Känns faktiskt lite konstigt nu att veta att jag inte har någon dotter :( visserligen har jag alltid sagt att jag inte är redo att bli mamma på ett par år, men till och med i en dröm kan moderskänslorna uppenbarligen rycka in! :* hah.

Nä, nu blir det frukost och sedan en efterlängtad dusch. Jag har inte tvättat mitt hår på över en vecka och det säger ju sig själv. Vet att det låter äckligt men håret mår faktiskt bäst av att tvättas mer sällan. Skulle aldrig fixa att tvätta det varje dag som vissa gör -.-

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag kan inte tvatta mitt har varje dag, det blir fett da. As ackligt haha. Brukar typ tvatta varannan, var tredje dag da haller det sig fraschare och snyggare :)

2011-10-06 @ 03:16:46
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0