never make eye contact while eating a banana


Kul att det blev två uppladdade bilder i det tidigare inlägget -.- jävla app... aja, nåt som däremot var kul på riktigt var att modo tog 3 välförtjänta poäng mot pissråttorna timrå ikväll! Gotta love derby-vinster, dem värmer lite extra mycket i hjärtat ♥ blev tillfrågad idag om att jobba på arenan på lördag under "ladies night", och det tackade jag ja till. Har ändå inte råd att gå själv och nu får jag ju lyssna gratis xD dessutom slutar jag förmodligen så att jag kan haka på ut på stan sen, whööhö. Finns ju verkligen inget roligare att göra en lördagkväll?!?! Börjar fan längta till Åre riktigt mycket nu... GOD NATT! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0